Ερωτευτείτε… την κίνηση!

Λένε… πως μία εικόνα, χίλιες λέξεις…

…πρέπει να δεις από κοντά το ανανεωμένο Fiddle για να διαπιστώσεις την κλασική ομορφιά και την τελειότητα στο φινίρισμα παραγωγής του νέου scooter της SYM.

• Μεγαλύτερη ιπποδύναμη

• Περισσότεροι χώροι

• Οικονομικότερο

• Γοητευτικό

• Άνετο και πρακτικό

FIDDLE 125 TOP BOX

Τεχνικά Χαρακτηριστικά…

Κινητήρας: Τετράχρονος


ΨΥΞΗ: Αερόψυκτο

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ / ΒΑΛΒΙΔΕΣ: 1 / 2

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: EFI CONTINENTAL

ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα

ΙΣΧΥΣ: 11,5 ps /8500rpm

ΡΟΠΗ: 10,3Nm /6500rpm

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 2.2 L / 100 km
(WMTC3)


ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 6.2 L

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ): 125kg

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ): 1880 x 675 x 1115mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 780mm

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ: Δίσκος 226 mm
με διπίστονη δαγκάνα

ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ: Δίσκος 220 mm
με διπίστονη δαγκάνα + CBS

ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ:
Τηλεσκοπικό
Πιρούνι 90mm

ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ:
Διπλό ρυθμιζόμενο
78mm

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.: 110/70-12

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.: 120/70-12

FIDDLE 125 TOP BOX

Φωτιστικά σώματα LED

Με LED vintage σχεδίασης στρογγυλό φανάρι, φώτα ημέρας και πίσω φωτιστικό σώμα, το Fiddle προσφέρει μια σύγχρονη άποψη με κλασικό σχεδιασμό.

LCD πίνακας οργάνων

Το FIddle είναι εξοπλισμένο με νέας σχεδίασης ευανάγνωστο πίνακα οργάνων

Βέλτιστη απόδοση & Euro 5

Ο νέος 4χρονος, αερόψυκτoς, 2βάλβιδος, SOHC, κινητήρας του Fiddle, αποδίδει 11,5 ps στις 8500 σ.α.λ με κατανάλωση μόλις 2,2L/100km (WMTC3)

Σύστημα A.L.E.H.

Πρόκειται για ένα ειδικό σύστημα ανάρτησης του κινητήρα.
Αποσβένει το φαινόμενο της ανύψωσης του κινητήρα των scooters στις άμεσες επιταχύνσεις.
Προσφέρει σταθερότητα και καλύτερες επιδόσεις κατά την εκκίνηση.
Αυξάνει τη σταθερότητα και την ασφάλεια του αναβάτη σε υψηλές ταχύτητες και ελιγμούς.

Βέλτιστη απόδοση & Euro 5

Ο νέος 4χρονος, αερόψυκτoς, 2βάλβιδος, SOHC, κινητήρας του JET 14, αποδίδει 11,5 ps στις 8500 σ.α.λ με κατανάλωση μόλις 2,4L/100km (WMTC3)

Δισκόφρενα και CBS

Πίσω δισκόφρενο 220mm και 226 mm εμπρός με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS, υπερκαλύπτουν τις απαιτήσεις του οχήματος για μειωμένη απόσταση ακινητοποίησης

Εύκολος ανεφοδιασμός & βέλτιστη κατανομή βάρους

Ο ανεφοδιασμός καυσίμου γίνεται πλέον ευκολότερος καθώς η τάπα του ρεζερβουάρ μεταφέρθηκε στο εσωτερικό της ποδιάς χωρίς να απαιτείται μετακίνηση των αναβατών για τον ανεφοδιασμό καυσίμου.

Το δοχείο καυσίμου μεταφέρθηκε χαμηλά κάτω από τα πόδια του αναβάτη, μετακινώντας το κέντρο βάρους χαμηλότερα, ενώ παραχωρεί επιπλέον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα.

21L αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα

Μεγάλη και πρακτική σέλα

Νέο αφρώδες υλικό και αντιολισθητικό ύφασμα.